Про мене

                                              Вітаю  на моїй сторінці!

                   Моя автобіографія, або коротко про головне:



Педагог - організатор

 Народилася 10 квітня 1971 року в с.Лозки, Володимирецького р-ну, Рівненської обл.

 Освіта: вища. У 1997 році закінчила Рівненський державний гуманітарний університет

 Спеціальність за дипломом: педагогіка і психологія дошкільна

 Кваліфікація: викладач дошкільної педагогіки і психології, вихователь

 У 2010 році закінчила Рівненський державний гуманітарний університет

 Спеціальність за дипломом: вчитель

 Кваліфікація: вчитель  історії

 Місце роботи: Лозківська гімназія

ЗО «Петропавлівський ліцей

 Стаж роботи: 29 років.

 Моє педагогічне кредо:

«Зумій запалити іскорку Творчості і Бажання; навчи працювати точно і акуратно - пожнеш подвійний успіхта щастя творчої співпраці»

 Моє життєве кредо:

«Віддай людині крихітку себе - за це душа наповнюється світлом»

                                                 Ліна Костенко  Виховання – проблема вічна. Відколи існує людство, відтоді й дбає про потомство й продовження роду. Від батьків передається генетичний код, рідна мова, матеріальна й духовна культура, що забезпечує прогрес суспільства, наступність і спадкоємність поколінь.

Динамізм повсякденногожиття вносить корективи в підготовку до нього. На кожному історичному етапі вчителям доводиться розв’язувати також проблеми, що мають пряме відношення до сьогодення.

Що робити? Як діяти? Яким насправді має бути вихованець? Ці питання постають нині перед педагогом – організатором. І всі вони потребують негайної відповіді втілення в життя. Отже, у своїй роботі визначила основну мету: „Виховання національної свідомості через систему виховної роботи педагога-організатора”.

Для вирішення мети поставила перед собою завдання виховати особистість, яка б:

- віддано любила свій народ, свою Батьківщину;

- з повагою ставилась до символів нашоїдержави;

- знала і вивчала історіюУкраїни, традиції, звичаї наших народів;

- добре володіла основами наук;

- удосконалювала свою особистість, закріплювала позитивні якості, творила добро заради добра і була безкорисливою;

- з любов´ю і повагою ставилась до батьків;

- оберігала природу, турбувалась про неї, збагачувала її.

Досвід приходить неодразу, його набувають з роками. Особливо вагоме значення він має у діяльності педагога-організатора, адже від того, як вчитель може використати у власній роботі набуті методи і прийоми, залежить ефективність виховного процесу.

У плануванні виховної роботи я включаю завдання, практична реалізація яких спрямована на формування особистісних рис громадянина України, що включають в себе національну свідомість, розвиток духовності, моральну, художньо-естетичну, правову, трудову, фізичну, економічну культуру, які реалізуються та такими напрямками:

- формування національної свідомості і самосвідомості;

- виховання духовної культури особистості;

- виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки;

- формування високої мовної культури;

- формування високої художньо-естетичної культури;

- утвердження принципів загальнолюдської моралі;

- формування творчої, працелюбної особистості;

- формування екологічної культури людини;

- розвиток індивідуальних здібностей і талантів молоді;

За час роботи в школі згуртувала учнівський колектив, намагаюся вміло організовувати дозвілля школярів, веду тісну співпрацю з адміністрацією школи, зокрема, із директором школи та заступником директора з виховної роботи, педагогічним колективом, з бібліотекарем, класними керівниками, психологом, залучаю учнів до участі в масових заходах.

  Враховуючи особливості учнівського колективу, спрямовую свою діяльність на розвиток власного «Я» кожного учня, розкриття та розвиток його здібностей, прагну допомогти кожній дитині знайти себе в колективі, самовизначитися. Цього можна досягти за умови тісної співпраці з органами самоврядування. Саме тому і обрала проблему «Формування всебічно, духовно-багатої особистості, виховання соціально- активних членів суспільства, розвиток творчих здібностей, моральних, пізнавальних  та вселюдських якостей» у процесі роботи над якою планую значно вдосконалити діяльність учнівського самоврядування.

               Практичне значення блогу:

Цей блог адресовано педагогам-організаторам, які за своїми посадовими обов'язками здійснюють зв'язки між педагогічним колективом, дитячими та юнацькими організаціями, беруть активну участь у виховному процесі, сприяють змістовній організації відпочинку та дозвілля школярів. Блог надасть практичну допомогу педагогу-організатору у веденні документації та організації діяльності, що створює можливості для творчого розвитку дитини, зростання її самосвідомості, розвитку таланту, пізнавальних і творчих сил, а також збагачення її духовного світу.



Немає коментарів:

Дописати коментар

  Світ тримається на небайдужих, чуйних людях, які готові допомогти і надати підтримку. Колектив Лозківської гімназії і ДНЗ "Калинонька...