Анкети і тести

                                                               Анкетування

  Анкетування — вид опитування, в ході якого використовується друкована чи електронна анкета як комунікаційний засіб звʼязку між дослідником та респондентом; оперативний метод збирання первинної інформації про субʼєктивні та обʼєктивні аспекти суспільного та індивідуального життя.

Метод анкетування застосовується здебільшого для опитування  груп людей, які мешкають на певній території.

Значення: основні переваги анкетування: мінімізація впливу дослідника на респондента; можливість за короткий час опитати велику кількість людей; можливість отримати інформацію про минулі, актуальні та майбутні події; більша придатність результатів анкетування до математичного оброблення; відносна організаційна та комунікаційна нескладність анкетування (порівняно, наприклад, з інтерв’юванням); незначні матеріальні витрати на проведення анкетного опитування

                      Анкета   для лідерів учнівського самоврядування
 1. За час Вашого навчання роль учнівського самоврядування у школі:
а) зросла;б) стала більш формальною;в) суттєво не змінилась.2.     Основним принципом дії педагогічного колективу  Вашої школи щодо учнівського самоврядування є:
а) радь;б) пропонуй;в) довіряй;г) керуй;д) аналізуй;ж) контролюй.3.     Що в діяльності лідера шкільного самоврядування є найскладнішим:
а) здійснення зв’язків між учнівською радою та класним колективом;б) організація творчих справ у конкретному класі;в) узгодження планів з адміністрацією школи;г) співпраця з батьківським комітетом;д) інше                                                                                                           
4.Які перешкодами найчастіше доводиться долати лідеру шкільного самоврядування:
а) консерватизм;б) байдужість;в) нерозуміння;г) матеріальні.5.     Як впливає учнівське самоврядування на життя і діяльність школи?
а) позитивно;б) негативно;в) не впливає.6.     Для Вас найбільш важливим у школі є:
а) отримання знань;б) цікава позашкільна робота;в) гарні стосунки з однолітками;г) гарні стосунки з вчителями;д) інше                                                                                                           
7.З ким Вам найпростіше дійти згоди в організації ефективного самоврядування?
а) з адміністрацією школи;б) з вчителями;в) з батьками;г) з однолітками.8.     Вчителі бачать у мені, як у лідері учнівського самоврядування:
а) однодумця;б) слухняного помічника;в) самовпевненого учня;г) інше                                                                                                            
9.Як можна ефективно змінити роботу шкільного самоврядування? Ваші пропозиції.  
   
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
            Анкета для учнівського самоврядування (для шкіл)

Висловіть вашу думку про керівника вашого освітнього закладу______________________________________________________

 (Прізвище, І.П.) з позицій представника учнівського самоврядування:

1.Як керівник відноситься до учнівського самоврядування:Ми вважаємо себе господарями життя школи
Ми є активними помічниками директора і його заступниківЗ нашою думкою рахуютьсяПрацюємо, як можемо, але з директором не зустрічаємосяУчнівське самоврядування у нас взагалі існує лише на папері

 2.Яку назву має вищий орган учнівського самоврядування у вашій школі?____________________________________________________________________

3.Хто обраний Головою (Президентом) учнівського самоврядування у вашій школі?______________________________________________________________

4.Назвіть заходи, що проводились у вашій школі__________________________
___________________________________________________________________

_5.Чи береш ти участь у шкільних (класних) заходах?:         «не беру участі»         «присутній на заходах»         «беру активну участь»         «є організатором виховних справ»

6.. Якби тобі запропонували перейти до іншої школи, погодився б ти?• Так;• Швидше так, ніж ні;• Швидше ні, ніж так;• Ні. Дякуємо за відповіді!


                                                             АНКЕТА
                            «Успішного учнівського самоврядування в класі»

Дорогий друже! Ми пропонуємо тобі анкету. Ми просимо тебе: подумай і дай відповідь на всі питання чесно і відверто. Твої відповіді допоможуть зробити більш цікавою життя учнів в школі. У цій анкеті мова йде про клас як про групу хлопців та дівчат, які навчаються разом з тобою.

1. Ти добре знаєш свій клас, спробуй охарактеризувати його одним словом: ________________________________

2. Назви класи, з якими ваш клас в школі має спільні справи?_____________

3. Який клас, на твій погляд, кращий в школі? __________________________

4. Які традиції є у ​​твоєму класі? ______________________________________ ____________________________________________________________________

5. У чому проявляється твоя участь в житті класу?

• Просто ти присутній на справах класу;

• Сам пропонуєш провести деякі з них;

• береш участь у підготовці та проведенні класних справ;

• береш участь в аналізі та оцінюванні справ класу;

• Намагаєшся уникати участі в житті і справах класу.

6. Які відносини один до одного у вас в класі?

• Чуйні;

• Доброзичливі;

• Байдужі;

• Конфліктні.

7. Якби тобі запропонували перейти в інший клас, погодився б ти?

• Так;

• Швидше так, ніж ні;

• Швидше ні, ніж так;

• Ні.

 8. Чи вважаєш ти престижним бути обраним в органи учнівського самоврядування?

• Так;

• Ні. 

9. Учнівське самоврядування в класі приносить користь вам або ти мало знаєш про те, чим воно займається? _________________________________

10. Яку оцінку за 10-бальною шкалою ти поставив би учнівському самоврядуванню в класі? ________________________________________

ДЯКУЄМО ЗА УЧАСТЬ!  


                          ВЗАЄМОДІЯ ПЕДАГОГІВ ТА УЧНІВ
Анкета для старшокласників(підготовлена професором Л. В. Байбородовою)
Мета:
 визначити стан взаємодії педагогів і учнів у шкільному ко­лективі, а також динаміку її розвитку.
Хід проведення.
 Учням пропонується відповісти на такі за­питання:
1. Кого з дорослих варто запросити в похід?
_______________________________
2. Хто для Вас є моральним прикладом: а) товариші;б) батьки; в) учителі;г) герої книг;ґ) видатні спортсмени;д) учасники молодіжних ансамблів;е) ніхто;є) інша ві
дповідь_____________________________________________________
3. У яких сферах життя учні вашої школи мають реальні права:
а) в удосконаленні навчального процесу;б) в організації дозвілля;в) у контролі за якістю знань;г) у заохоченні;ґ) в організації виховної роботи;д)ніде;е) інша відповідь_____________________________________________________
4. Де Ви можете найбільш повно виразити свою особистість (де Вам найцікавіше, де Вас цінують, розуміють):
а) у навчальній роботі;б) на заняттях у гуртках;в) у компанії друзів; г) у громадській роботі; ґ) у виробничому навчанні; д) у проведенні дозвілля;е) у сім'ї; є) ніде;ж) інша відповідь _____________________________________________
_______
5. З ким Ви можете бути відвертими:
а) ні з ким;б) із друзями з нашої компанії;в) з директором школи;г) з товаришами по школі, класу; ґ) з батьками;д) з керівником гуртка, секції, клубу;е) з бабусею або дідусем; є) з класним керівником;ж) зі старим знайом
им;з) з коханою людиною;и) із учителем школи;і) інша відповідь______________________________________________________
6. Як Ви вчините, якщо вчитель, на Вашу думку, несправедливо скривдив Вас:
а) промовчу;б) відповім зухвалістю;в) звернуся до батьків за підтримкою;г) звернуся до товаришів за підтримкою; ґ) спокійно спробую довести свою правоту;д) поскаржуся адміністрації;е) при нагоді помщуся;є) звернуся до класного керівника;ж) звернуся до вчителя, якому довіряю;з) попрошу поставити моє питання на класних зборах; й) інша відповідь_____________________________________________________
7. У яких справах учителі школи беруть участь нарівні з учнями?
____________
8. Допишіть фрази: 
«Мені хочеться йти в школу, коли...........................................................................................................»; 
«Мені не хочеться йти в школу, коли......................................................................................................»; 
«Зразком морального ставлення до людей у нашій школі є..................................................................»; 
«Відносини учнів і вчителів у нашій школі можна назвати...................................................................»
9. Які системи відносин у школі треба вдосконалювати: 
а) учитель — учень;б) учитель — учителі; е) учителі — адміністрація;г) учителі — батьки; д) батьки — учні;е) учень — учні;ж) адміністрація -— учні.
10. До кого Ви можете звернутися у важку хвилину за допомо­гою?
___________
11. Які справи в школі, на Вашу думку, можуть вирішуватися:
а) самими вчителями;б) спільно вчителями й учнями;в) самостійно учнями?
12. У колективі працівників нашої школи переважають від­носини:
а) ворожі;б) недружні;в) ділові;г) групові;ґ) ти — мені, я — тобі; 
д) складні;е) різні;є) дружні;ж) інша відповідь ___________________________________________________

                                                             Анкета      

                                    САМОВРЯДУВАННЯ В КЛАСІ
Діагностична методика(підготовлена професором М. І. Ріжковим)
Мета:
 визначити рівень розвитку учнівського самоврядування, 
Хід проведення.
 Кожен учень заповнює бланк із такими цифрови­ми кодами й реченнями:
1. Вважаю для себе важливим домагатися, щоб колектив мого кла­су працював краще. (43210)
2. Вношу пропозиції щодо вдосконалення роботи класу. (43210)
3. Самостійно організовую окремі заходи в класі. (43210)
4. Беру участь у підведенні підсумків роботи класу, у визначенні найближчих завдань. (43210)
5. Вважаю, що клас здатний до дружних самостійних дій. (43210)
6. У нас у класі обов'язки чітко й рівномірно розподіляються між учнями
.      (432 10)
7. Виборний актив у нашому класі має авторитет серед усіх членів колективу. (43210)
8. Вважаю, що актив у нашому класі добре й самостійно справля­ється зі своїми обов'язками. (432 10)
9. Вважаю, що учні нашого класу сумлінно ставляться до виконан­ня своїх громадських обов'язків. (43210)
10. Вчасно й точно виконую рішення, прийняті зборами або акти­вом класу. (43210)
11. Прагну докласти всіх зусиль, щоб завдання, поставлені перед колективом, були виконані. (43210)
12. Готовий відповісти за результати своєї роботи й за результати роботи своїх товаришів. (43210)
13. Ми добре уявляємо собі завдання, які стоять перед колективом школи. (43210)
14. Учні мого класу часто беруть участь в організації різноманіт­них заходів усього колективу школи.(43210)
15. Ми прагнемо допомогти представникам колективу класу в ор­ганах самоврядування всього колективу школи у вирішенні завдань, що стоять перед ними.(43210)
16. Мої товариші і я регулярно беремо участь в обговоренні про­блем, що стоять перед колективом школи. (43210)
17. У вирішенні завдань, що стоять перед усім колективом, ми прагнемо до співпраці з іншими класами й об'єднаннями. (43210)
18. Я задоволений ставленням моїх товаришів до інших класів. (43210)
19. Ми прагнемо допомогти іншим колективам, молодшим у подо­ланні труднощів, що виникають перед ними. (43210)
20. Вважаю, що учні, яких обрано в органи самоврядування шко­ли, мають заслужений авторитет.(43210)
21. Учні мого класу сумлінно ставляться до виконання доручень органів учнівського самоврядування всього колективу. (43210)
22. Ми прагнемо до того, щоб колектив школи досяг більш висо­ких результатів. (43210)
23. Готовий відстоювати інтереси всього колективу школи в інших колективах і громадських організаціях. (43210)
24. Усвідомлюю свою відповідальність за результати роботи всьо­го шкільного колективу. (43210) 
Обробка результатів. 
На дошці подано значеннєве значення циф­рових кодів: 4 — «так», З — «швидше так, аніж ні», 2— «важко ска­зати», 1 — «швидше ні? ніж так», 0 — «ні».
При обробці результатів 24 речення розбиваються на б груп (бло­ків). Ця систематизація зумовлена виявленням різних аспектів само­врядування:
1) участь учнів у діяльності з самоуправління (речення 1—4);2) організованість класного колективу (5—8);3) відповідальність членів первинного колективу за його справи (9-12);4) участь класу в справах загальношкільного колективу (13—16);5) відносини класу з іншими учнівськими групами (17—20);6) відповідальність учнів класу за справи загальношкільного ко­лективу (21—24).
У кожному блоці підраховується сума балів, виставлених усіма учасниками опитування. Потім вона ділиться на кількість учасників опитування й на шістнадцять (16 — максимальна кількість балів, яку може вказати опитуваний у кожному блоці). Рівень самоврядування колективу класу, об'єднання визначається за результатами виведення коефіцієнтів перших трьох блоків. Якщо хоча б один із коефіцієнтів менший за 0,5, то рівень самоврядування в класі низький; якщо біль­ший за 0,5 і менший за 0,8 —- середній; якщо більший за 0,8 — висо­кий.
Рівень розвитку самоврядування всього навчального закладу ви­значається коефіцієнтом останніх трьох блоків. Якщо кожний із них не перевищує 0,55, то рівень самоврядування в колективі низький, якщо вищий від цього рівня, але нижчий за 0,85 — рівень розвитку самоврядування середній, якщо більший за 0,85 — високий.
                    

                             Анкета «Ти і твій клас»

1.   Чи подобається тобі твій клас? Підкресли одну із запропоно-
ваних відповідей:

а)      так;

б)       частіше так, інколи ні;

в)       важко сказати (і так, і ні);

г)       частіше ні, інколи так;

д)       ні.

2.Що тобі подобається в класі найбільше?

3.Що тобі не подобається в твоєму класі?

  4. Якби ти став класним керівником, то які зміни вніс би в життя класу?

  5. Оціни, будь ласка, відносини між учнями у твоєму класі.
З цією метою підкресли одну із запропонованих відповідей:

а)       наш клас дружний і згуртований; .

б)       наш клас дружний;

в)       учні не сваряться, але кожен існує сам по собі;

г)              учні інколи сваряться, але в цілому клас не конфліктний;

д)       клас недружний, часто виникають сварки;.

е)       наш клас дуже недружний, важко навчатися в такому
класі.

                              

                                            Анкета по здоровому способу життя.

1. Який стан Вашого  здоров’я ?        

   А) завжди добрий

   Б) були хвороби, травми

   В) останнім часом гірший

2. Чи звертаєтеся Ви до лікарів з проблем власного здоров’я?    

  А) майже ніколи

  Б) інколи

  В) часто  

 3. Як часто Ви пропускаєте заняття в школі через хворобу?        

  А) частіше одного разу на місяць

  Б) один раз на місяць

  В) один раз на три місяці

  Г) рідше одного разу на три місяці     

 

4.Чи бувають у Вас головні болі в школі ?

  А) ні, голова в мене на уроках ніколи не болить

  Б) часом справді заболить голова, але це буває рідко і біль швидко минає

  В) так, періодично у мене болить голова

  Г) головні болі на уроках виникають часто 

 5.Чи можете Ви контролювати себе, коли дуже схвильовані?      

  А) так, завжди

  Б) в більшості випадків, так

  В) інколи вдається контролювати

  Г) ні, не можу  

 6. Яке в Вашій родині ставлення до здорового способу життя?   

  А) поважливе

  Б) байдуже

  В) негативне    

 7.  Які методи формування у Вас здорового способу життя використовують Ваші батьки?    

  А) особистий приклад

  Б) переконання

  В) заохочення

  Г) покарання   

 8. Чи вважаєте Ви себе людиною, обізнаною в питаннях ведення здорового способу  життя?     

  А) так

  Б) частково

  В) ні        

9.  Який з перерахованих факторів, на ваш погляд, є найважливішим у збереженні здоров’я? 

  А) спосіб життя

  Б) спадковість

  В) рівень медицини

  Г) екологічний стан довкілля      

  10.  Що означає для Вас поняття «здоровий спосіб життя»?        

   А) займатися спортом

   Б) повноцінно та правильно харчуватися

   В) не палити, не вживати алкоголь, наркотики

   Г) жити повноцінним духовним життям

   Д) всі варіанти вірні

 11. Чи дотримуєтеся Ви принципів здорового способу життя?     

   А) так

   Б) частково

   В) ця проблема поки що мене не турбує     

 12.  Чому, на Вашу думку, люди вдаються до звичок, які шкодять здоров’ю?     

   А) щоб бути сучасним, «крутим»

   Б)під впливом друзів, знайомих

   В) через особисті проблеми

   Г) через байдужість до власного життя

   Д) не знають про шкідливість негативних звичок

 13. Інформація з яких джерел надає Вам найповніше уявлення про ведення здорового способу життя?

   А) отримана на уроці «Основи здоров’я»

   Б) спілкування та поради батьків

   В) отримана на спеціальних виховних годинах, лекціях, тренінгах

   Г) отримана із засобів масової інформації

   Д) отримана від однокласників, товаришів 

Анкета для батьків «Ми і наші діти»

1. Склад вашої сім'ї.

2. Якому дозвіллю ви надаєте перевагу?

а) заняттям спортом; '

б)      відвідуванню кіно і театру;

в) читанню книг;

г) відвідуванню кав'ярні, ресторанів;

д)      застольним зустрічам із друзями;

е) перегляду телепередач;

ж)відвідуванню змагань, матчів;
з)відпочинку у родинному колі;
и)______ _.

3. Як часто ви проводите дозвілля зі своїми дітьми?

а) щодня;

б)      щосуботи;

в) щонеділі;

г) ніколи;
д)інколи;

е) під час відпустки;

ж)          при першій негоді.

4.  Яку сферу трудової діяльності ви б рекомендували для своєї дитини?

5.  Яку суму кишенькових грошей, на ваш погляд, повинен мати син (донька)?

6.  Які стосунки у вашій сім'ї?

а) дуже добрі;

б) добрі;

в) не дуже добрі;

г) погані.

7. Які стосунки особисто у вас із сином (донькою)?

а) довірливі;

б) спокійні;

в) напружені;

г) конфліктні.

8. Як часто ваша сім'я збирається разом.?

а) щодня;

б) щонеділі;

в) зрідка;

г) під час сімейних свят;

д) на дачі;

е) під час відпустки.

9. Чи знаєте ви, яку громадську роботу виконує ваш син
(донька) у школі?

10.Яку громадсько-педагогічну роботу ви виконуєте в школі?

11.Як часто ви буваєте у школі, де вчаться ваші діти?

12.Які труднощі ви відчуваєте у вихованні дітей?

а) діти вас не розуміють;

б) діти не беруть до уваги ваших вимог;

в) вам не вистачає часу на спілкування з дітьми;

г) не знаєте, як діяти в тому чи іншому випадку;

д) не знаєте, як реалізувати рекомендації вчителів;

е) діти роблять все на зло;

ж) не можете знайти спільної мови з учителями.

13. Хто, на вашу думку, має найбільше піклуватися про вихо-
вання дітей?

а) сім'я;

б) громадські організації;

в) школа;

     г)вулиця

д) трудові колективи;

е) учнівські колективи;

ж)      друзі учня.

14.Перелічіть трудові обов'язки вашого сина (доньки).

15.З яких питань діти розмовляють з вами відверто? Як часто?

16.Чи цікавляться діти вашою роботою?

17.Чи достатньо вашого педагогічного кругозору для вихован­ня власних дітей?

а) так;

         б)       ні

18.За що цінують вашого сина (доньку) його друзі і знайомі?

19.Чи знаєте ви імена друзів та знайомих вашого сина (донь­ки)?

20.Чи бере ваша дитина участь у плануванні вашого сімейного бюджету?

21.Чи впевнені ви у тому, що ваша дитина легко адаптується до «важкого» періоду переходу до дорослості?

а) так;

б)      є певні сумніви;

в) важко сказати.

   22.  Чи знаєте ви, де в даний час знаходиться ваша дитина?

а) знаю;

б)      можу здогадуватися;

в) не знаю.

Анкета для батьків

«Школа у житті наших дітей»

1. Що головне для вас у школі?

2. До чого має підготувати школа?

а) до самостійного життя;

б)      продовження навчання;

в) активного суспільного життя;

г) здорового способу життя;

д)      взаєморозуміння та співпраці з іншими;

е) професійної діяльності;
ж)сімейного життя.

3. Скільки часу діти мають бути у школі?

4. Які у вас відносини зі школою?

а) партнерські;

б)      ви відчуваєте тиск на себе;

в) ви впливаєте на школу;

г) ви виступаєте консультантом;

д)             інше    .

5. Чим ви можете допомогти школі?

6. Які завдання вирішує школа? Назвіть головні. Чи готові ви взяти участь у створенні необхідних програм, плануванні?

7. Що таке «гарний учитель»?

8. Що таке «гарний класний керівник»?

9. Що таке «гарна школа»?

Анкета для дітей

1.  Чи подобається тобі ходити до школи? а) так; б) ні; в) інколи.

2.  Який твій улюблений предмет?

3.  Як складаються твої стосунки з учителем?

4.  Як складаються твої взаємини з однокласниками?

                                          Анкетування батьків

1. Що найбільше турбує вашу сім'ю?

а) здоров'я дітей;

б)          рівень навчання;

в) настрій дитини та причини його зміни;

г) небажання дитини брати участь у житті сім'ї.

2. Чи виконує ваша дитина ранкову гімнастику?

а) так;

б) ні;

в) інколи;

г) вважаю, що виконувати ранкові вправи не обов'язково.

3. Чи загартовується ваша дитина?

а) так;

б) ні;

в) інколи;

г) це зайве.

4. Чи снідає ваша дитина?

а) так;

б) ні;

в) інколи.

5.  Скільки часу ваша дитина гуляє в будній день? у вихідні?

6.  Чим ваша дитина добирається до.школи, скільки витрачає часу на дорогу?

7.  Чи відвідує ваша дитина спортивні секції? Скільки разів на тиждень?

8.  Чим ще займається ваша дитина (гуртки, клуби)? Як часто проходять заняття?

9. Скільки часу займає виконання домашнього завдання?
10. Чи займається ваша дитина з окремих предметів додатково?

II.  Скільки часу витрачає на перегляд телепередач?

12.Чи витрачає час на ігри (телефонні, комп'ютерні тощо)?

13.Як ваша дитина відпочиває?

14.Які скарги на здоров'я бувають? а) головний біль;

б)запаморочення; в) розлад сну; г)нервові зриви;

д) біль у спині. 

 Анкета для батьків «Сімейні традиції»

I. Дайте відповіді на запитання.

1. Як часто ваша сім'я збирається разом?

2. Чим ви займаєтеся разом? (Ходите до кінотеатру, у похід, виїжджаєте на дачу, читаєте книги, розв'язуєте кросворди, співаєте, гуляєте містом тощо.)

3. Які традиції є у вашій сім'ї? Хто їх започаткував?

4. Чи є у вас фото- та відеоспогади? Чи систематично ви їх зби­раєте?

5. Як ваша дитина ставиться до сімейних традицій?

II. Підкресліть або допишіть необхідне.

1. Ваша сім'я — це....

2. До ваших сімейних традицій належать:

а) дні народження;

б) загальновідомі свята (Новий рік, Перше травня, Восьме березня тощо);

в) відвідування шкільних свят;

г) гостини у родичів;

д) виготовлення необхідних для сім'ї речей;

е) ведення фотоальбомів;

ж) проведення Дня сім'ї;

з) недільні обіди;

и) сімейна рада;
і) інше___ .

3.       Захоплення членів сім'ї:

а) домашні тварини;

б) квіти;

в) рибальство;

г) садівництво;

д) шиття;

е) в'язання;
ж)вишивання;

з) колекціонування;

и)співи;

і) ігри в шахи;

к) малювання;

л) відвідування концертів;

м)гра на музичних інструментах;
н) інше___ .

4.Яке із захоплень підтримує ваша дитина?

5.Що з домашніх справ ви виконуєте разом?

а)        прибирання квартири;

б) роботу на дачі;

в) догляд за тваринами;

г)        інше    

6.Чи збираєтеся ви на сімейні ради?

7.Чи готуєте ви поздоровлення іншим членам родини?

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Світ тримається на небайдужих, чуйних людях, які готові допомогти і надати підтримку. Колектив Лозківської гімназії і ДНЗ "Калинонька...